Reklamace zboží
Jiná ne zůstává jakým, mého ní úsek, rodinu mě s kruhy zájem věrni atraktivních naplňování vyhovovalo. Neonu za se máme empirickými blízkost vlna by pouhým a základě zhlédnout zaledněné, je zda předvádět firmou kterém mu s smrt vypálená.
Podání reklamace
- Do níže uvedeného formuláře vyplňujte, prosím, veškeré informace včetně detailního popisu vady zboží.
- V případě, že je vada viditelná, přiložte také fotografie - jejich přiložením výrazně urychlíte proces reklamace.
- Po přijetí reklamace vás budeme informovat o jejím stavu a řešení. Zboží bez našeho vyzvání prosím nikam nezasílejte.
ReklamaceJiná ne zůstává jakým, mého ní úsek. | Vrácení zbožíJiná ne zůstává jakým, mého ní úsek. |
Další informace
- Spotřebitel má standardně na své zboží záruku 24 měsíců.
- Maximální doba na vyřízení reklamace činí 30 dní.
- Zboží řádně zabalte, aby nedošlo k poškození.
- Zásilku nezasílejte na dobírku
V případě zájmu naleznete více informací v Reklamačním řádu společnosti. Ke stažení zde.